zondag 6 april 2014

VAN ALLES WAT..........EN EEN BEETJE PASEN.....

Vorig week ging ik met mijn dochter Rosanne en kleindochter Madeleine (4) schoenen kopen in de stad van tante Silvia (dat is mijn andere dochter die in Dordrecht woont). Ik had gelezen dat de oude kast met muziekmakende aapjes weer van vroeger in de V & D in Dordrecht was geplaatst. Voor € 0,20 kan je bij de toiletjuffrouw een kwartje kopen waarop de jukebox gaat spelen. De opbrengst is voor het goede doel: Het Sophia Kinderziekenhuis.
 
Hoewel alle kinderen tegenwoordig heel erg verwend zijn, had ik niet gedacht dat het zo'n attractie zou zijn (en natuurlijk ook voor de grote mensen die het nog heel goed herinneren uit hun kinderjaren!). Mijn kleindochter kon er geen genoeg van krijgen.

Tussen het winkelen door hebben wij lekker buiten op het terras een broodje gegeten (Silvia en haar vriend kwamen ook gezellig langs) en voordat wij weer naar huis gingen hebben wij nog wat gedronken en onszelf getrakteerd op de appel-notentaart van de V & D.
Vorige week heb ik op zondag mijn tasje afgemaakt. Ik gebruikte het Moorish Lattice patroon uit het boek van Tanis Galik. Helaas stonden er nogal wat fouten in dit patroon en was het een heel gepuzzel - ik noemde het hogere wiskunde.
Gisteren heb ik nog een paar mooie foto's van de viooltjes in de tuin gemaakt en van de bloeiende bomen naast ons huis.
Ik kreeg van mijn dochter Silvia een leuke foto van haar chihuahua op het picknickkleedje in de Biesbosch.
 

is het geen schatje?

 
Ik ben geabonneerd op een Russisch YouTube kanaal en kreeg een link naar een leuk haakwerkje voor de Pasen - (klik hier) en klik links in het filmpje om met de bloem - ondergrond - te beginnen.
 


Het picot-randje en de vlindertjes heb ik zelf toegevoegd (klik hier).
 
Nog een fijn weekend!!
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig!Groetjes van Rosanne

Tinneshobbyworld zei

Je hebt weer prachtig werk geleverd. Tasje vind ik schitterend. En van de natuur kan je voor moment heel mooie foto's maken. Zalig weertje trouwens om van te genieten. Grts, Tinne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...