vrijdag 21 maart 2014

VAN HAAKNAALD 4 EN 5 NAAR HAAKNAALD 1,75 MM

Vorig weekend heb ik mijn derde deken afgemaakt. Nadat alle stroken waren gehaakt, moesten ze nog aan elkaar en natuurlijk een mooi randje om het af te maken.

 




Gisteren was ik vrij en heb de drie dekens een sopje gegeven (in de wasmachine) en lekker op zolder voor het open raam op de wasrekjes te drogen gehangen.
 
Nadat ik wat huishoudelijke taken had gedaan (ja, dat moet ook weleens gebeuren - al is dat niet mijn favoriete bezigheid!) kon ik heerlijk aan een nieuw project beginnen.
Gistermiddag ben ik heerlijk in het zonnetje aan een vlinder begonnen en vandaag afgemaakt.
Ik vond dit patroon (in het Engels) hier.
 


Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Weer een prachtig deken rijker. De kleur vind ik heel mooi. De vlinder is eveneens prachtig gehaakt. Deze ga ik ook eens proberen. Bedankt om het te delen . Liefs, Tinne

Het lieve leven... zei

Ooh mooi je deken...heerlijk dat blauw. En je vlinder vind ik ook echt heel mooi, wat fijntjes. Groetjes Petra

Marloeskreatief zei

Heel mooi ,de kleur en de stijl .je vlinder is prachtig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...