woensdag 12 juni 2013

a mile a minute crochet

Mijn deken van restjes katoen is klaar en afgelopen vrijdag toen het zulk mooi weer was heb ik hem uitgewassen en laten drogen over twee staande wasrekjes (op zolder voor het open raam).
Hij is bestemd voor de ORA waar ik al eerder over schreef, maar eerst wil ik er nog van genieten door er elke keer naar te kijken. Ik vind hem erg leuk geworden en de manier waarop deze gemaakt is heeft het voordeel dat je met verschillende diktes katoen/wol reepjes kunt haken. Als je deze reepjes met een en dezelfde katoen/wol aan elkaar zet dan komen de gehaakte strookjes op bijna dezelfde lengte.
Gisteren toen het ook heel mooi weer was heb ik een paar mooie foto's gemaakt:







Afgelopen zaterdag was het ook mooi weer en zijn wij lekker naar de Brielse Maas geweest (wij noemen het strand, maar het is een dagkampeerterrein van gras).
Op zondag was het zeer fris en konden we niet naar "het strand". 
Wij zijn gaan fietsen: een rondje Zwijndrecht - Rhoonse grienden - met het pontje over naar Oud-Beijerland - Puttershoek - en weer met het pontje terug naar Zwijndrecht. 
De zon kwam pas om een uur of kwart voor drie.


Toen wij met het fietsrondje bij de Heinenoordtunnel waren zag ik dat de bermen daar vol stonden met wilde margrieten. 
Ik heb dit nog nooit in Nederland gezien. Wat een mooi gezicht!


Tegen de avond hebben we thuis nog heerlijk in het zonnetje in de tuin gezeten.



5 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

Wat een mooie deken is dat geworden ♥
Wilde margrieten zijn mooi he, bij ons staan ze overal in het dorp , gewoon in het wild...

Marloeskreatief zei

Nou die is super mooi geworden zeg gr marloeskreatief

Het lieve leven... zei

wat is je deken mooi geworden zeg, heerlijk zomers vrolijk! Prachtig die margrieten! Groetjes Petra

Wateringen zei

Lieve Anna,

Wat is je deken mooi geworden zeg!
En wat heb je dat snel gedaan...super leuk
is het geworden..
En wat een vrolijke margriet heb je op deze
post staan...daar wordt je toch gelijk helemaal
vrolijk van..

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Wateringen zei

Lieve Anna,

Meis wat is je dekentje toch ontzettend
mooi geworden...
Wat een werk heb je hier toch aan gehad..
het ziet er beeldschoon uit..

Dikke kus,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...