dinsdag 7 mei 2013

MARIJKE VAN OOIJEN - BEROEMDE POPPENMAAKSTER

Ik kijk regelmatig op het blog van Marijke. Zij is een beroemde poppenmaakster.
Toen ik het oranje gehaakte kroontje op mijn blog had geplaatst, schreef zij een lief berichtje en vroeg of ik deze ook in opdracht maakte. Ik schreef haar terug dat ik niets in opdracht maak en vroeg haar wat de bedoeling was. Zij zou graag twee kroontjes voor haar poppenkinderen willen hebben maar begreep dat ik ze niet in opdracht maakte.
Als verrassing ben ik aan de slag gegaan en twee kroontjes in ecru met goud gehaakt, in een luchtkussenenvelop op de post gedaan, en toen kreeg ik een hartelijk bedankje.
Zij versierde het kroontje met glitters en zijn dus nog mooier geworden - zie mijn achtergrond van dit blog.

Ook mocht ik nog een paar foto's van haar blog kopiëren. De kroontjes zijn door mij gehaakt.
WAT EEN EER OM OP HAAR BLOG TE STAAN!!!







Is het niet snoezig?

Kreatieve groetjes van Anna.

5 opmerkingen:

Wateringen zei

Goedemiddag lieve Anna,

Meis wat een ontzettend mooie post!
Jouw woorden raken mijn hart hoor.
Ik wil je heel hartelijk bedanken voor je
ontzettend mooie kroontjes...en ja er
komt ook iets jouw kant hoor lieve meid.
Morgen gaat het op de bus.

Ik vindt het een een hele eer op jouw leuke
blog te staan!
En je achtergrond is super zo met die kroontjes..

Anna...nogmaals heel erg bedankt!

Ik wens je alle liefs en goeds,

Dikke knuffel,
Marijke

Anoniem zei

Hallo Anna,

Ik ben op je site gekomen via Marijke van Ooijen,wat heb jij prachtige kroontjes gemaakt voor Marijke,nu heb ik geprobeerd om deze een beetje na te maken voor mijn oude brombeer,het grote probleem is dat ik helemaal geen patronen kan lezen en weet alleen dat ik 19 losse op moet zetten en met haken is dat best moeilijk,ik vindt die kroontjes zo leuk zelf maak ik ook leuke dingen een beetje in de trant van Marijke Van Ooijen alleen geef ik er altijd mijn eigen draai aan,ook dat doe ik allemaal zonder patroon maar de poppen/beren maak ik niet...
Nu mijn vraag aan je,zou jij evt ook z'n prachitg kroontje voor mij willen maken ik vergoed de onkosten die jij er voor wil hebben...

Mvgr Helene...

Atelier Valerie zei

Lieve Anna,
Je kroontjes zijn inderdaad prachtig!
Wat betreft de lavendelzaadjes heb ik die uit eigen tuin geplukt en gedroogd en daarna in een goed sluitend zakje gestopt.
Ik wens je een fijn en creatief weekend,
lieve groetjes Valerie ♥

* Haakjuffie * zei

Hoi, via via kwam ik op je blog terecht en ben meteen volger geworden. Wat gezellig en wat maak jij mooie dingen!
Liefs * Haakjuffie *

twinpeakprimitives zei

Dear Anna Good morning,
As per your comment you left on my blog, I have written back 1 day ago through my twin sister's account! (nursun insight blog)

It was me and now repeating one more time.

"Thank you for visiting my blog. I can send the lace patterns as well as some samples to you when I go back to Istanbul (within a week)

I am in Kiev / Ukraine for business purpose now!

I am not accepting money for patterns etc. It will be my pleasure!


Please send your address to nurdan.kanber@gmail.com "

All the best



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...