zondag 16 september 2012

VAKANTIE-FIETSEN-HAAKWERKJES-MONUMENTENDAG

De afgelopen drie weken zijn wij vrij geweest, waarvan we twee weken heerlijk hebben gefietst in de buurt van Ommen. Wij zijn fan van de fietsknooppunten, waarmee je zelf je route kunt uitstippelen en op de mooiste plekjes komt.






Tussendoor heb ik mijn haaknaald gepakt en diverse haakwerkjes gemaakt.
Voor Halloween heb ik een heks gemaakt (eigen ontwerp zonder patroon).
Mijn kleindochter - die in november drie wordt - vond deze heks best wel eng, dus het is goed gelukt!




 
 
 
De laatste week thuis (Zwijndrecht) hebben we nog verschillende fietstochten gemaakt (rondje Brielse Meer, rondje Rhoonse Grienden, rondje Brienenoord, rondje Binnenmaas) en genoten van de Monumentendag!
 





 
 
Tussendoor nog wat babyslofjes, poppenslofjes en een poppenmutsje gehaakt.
 
 


 
 
 

Drie weken hebben wij van het mooie weer - zeker voor Nederlandse begrippen - genoten!
We hebben veel gefietst, gepicknickt en vaak over de braderie en rommelmarkt geslenterd.
 
Ik kwam nog leuke Ot en Sien presenteerblaadjes tegen en Hans heeft zijn slag geslagen voor zijn fietsenhandel: wiel, zadel, slot en fietsrek.
 
 
 
 
 
 
Groetjes van Anna.
 
 
 

2 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Hoi Anna, wat een leuke blog heb jij. Ik ga hem meteen toevoegen als tip voor te volgen blogs op mijn blog. Je muizen bovenaan zijn prachtig, maar al die mooie Granny's die jij maakt; prachtig. En zo leuk om te zien wat kleur doet.Geweldig. Dank voor het delen. Groeten, Wieke

Ikkus zei

Hallo. Al googlend op poppen slofjes kwam ik op dit bericht uit.
Kunt u mij misschien vertellen waar ik een patroon kan vinden voor deze leuke slofjes.
Vrg jacoline
Sneltjes@zeelandnet.nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...