vrijdag 14 september 2012

REACTIES OP MIJN BABYVESTJE

Beste lezers,

Ik kreeg verschillende reacties op mijn gehaakte babyvestje. Ook van Arianne, maar ik kon haar niet antwoorden omdat ik geen e-mail adres van haar heb.

Ik heb geen patroon van dit vestje.
Ik heb als maat een gratis patroontje uit de telegraaf gebruikt. Je kan het downloaden via het weblog http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl
Het is een berichtje van 28 april 2012.
Ik heb het patroon uitgetekend en als maat gebruikt voor het gehaakte vestje. De mouwtjes heb ik wat langer gemaakt. Het aantal steken hangt af van de gebruikte wol/katoen en van de gebruikte steek.

Ik hoop dat ik jullie zo een beetje kan helpen en zie graag een foto van het resultaat.
Veel succes en kreatieve groeten van Anna.

1 opmerking:

Arianne zei

Beste Anna,

Dank je wel voor je reactie, ik zag 'm vandaag pas. Ik ga zeker kijken of ik iets kan met het patroontje, maar ben intussen eerst begonnen aan een gehaakte versie van een omslagdoek voor een pasgeboren babietje (soort capuchonhanddoek, maar dan gehaakt). Een foto kan dus nog wel even duren ...
Groetjes, Arianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...