vrijdag 7 oktober 2016

HELP!!

Ik denk dat het vorig jaar rond de zomer was. Ik kocht 3 bollen acrylgaren bij de Action - merk: Made by ME, crochet yarn - Variegated - zwart/wit.

Ik ben bezig met een vestje en heb 1 bol gebruikt en ben bang dat ik niet genoeg garen heb om het met dezelfde wol af te maken.

Wie o wie heeft er misschien nog 1 of meerdere bollen van 125 gram - 350 meter liggen en wil mij daarmee een plezier doen? (uiteraard tegen betaling)




Overigens haakt het fantastisch! Soms zijn ze nog in andere kleuren te koop bij de Action, maar de zwart/witte ben ik niet meer tegengekomen.
Is er bij jou misschien een Action in de buurt die ze nog wel heeft, laat het mij dan weten! E-mail adres: anna.valk@online.nl

Alvast bedankt voor de hulp en een heel fijn weekend!




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer genoeg kan ik je niet helpen, maar ik duim dat je het nog vindt!
Ben trouwens je nieuwe volger geworden op Bloglovin'.
Ga nog eens rondkijken op je blog, ziet er leuk uit!
Fijne zondag, Sigrid

Haak en Pen zei

Ik kan je er helaas niet mee helpen.
Via via kwam ik je blog tegen, leuk! Ik ga je zeker volgen
Met warme groet Manon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...