vrijdag 9 november 2012

hesje van garen voor sjaaltjes

Soms koop je iets impulsief en weet je al van te voren wat je er van gaat maken, zo ook met de bolletjes sjaaltjes-garen die ik in de grote vakantie tegen een heel leuk prijsje op de braderie/rommelmarkt in Hattem kocht. Ik zag het al voor mij, een oud-rose gehaakt hesje en ik zou het niet maken zoals het garen bedoeld is, maar gewoon als 1 dikke draad gebruiken. Nou succes ermee! Uiteindelijk een patroon gevonden dat eruit sprong. Maar het viel niet mee, passen en meten, stukjes uithalen, nog eens passen en meten enz. En het werd steeds zwaarder om het vast te houden tijdens het haken. 

 
 
 
 
 
 
 
Uiteindelijk is het toch naar mijn zin geworden, een lekker warm hesje met een heel mooi patroon.
 
 
 
 
 




 
En nog hele mooie knopen:



 

1 opmerking:

Marga zei

Dit is wel heel mooi geworden en die knopen zijn erg mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...