donderdag 17 mei 2012

van het een komt het ander

Hebben jullie dat ook wel eens? Je begint met iets en toch wordt het iets anders dan gepland. Ik wilde graag een mapje haken waar ik al mijn haaknaalden in kan doen. Halverwege het haken dacht ik, ik kan het beter naaien. Dus heb ik mijn stoffige naaimachine gepakt en een leuk tasje gemaakt. Het patroontje heb ik weer van het blog blij dat ik brei.







Het haakwerkje was ook niet weg, op het blog van Marijke van Ooijen, de poppenmaakster, werd een wedstrijd uitgeschreven om een notitieboek te bekleden met stof. Ik dacht, ik ben van het haken, dus doe ik het op mijn manier. En zodoende werd mijn haaknaaldenmapje uiteindelijk een mooie kaft voor een notitieboek. Een mooie sluiting met lintje, een schelpenrandje en opgeplakte pompoenen.






.


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...